תוספות לנשים

תוספות שיער לנשים

עם ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בתחום תוספות שיער, מילוי שיער ופתרונות לשיער דליל, פרוספר אוחיון יציע לך את הפתרון המתאים והמושלם עבורך! הצוות המנוסה והמקצועי שלנו מומחה בכל מה שקשור לדלילות השיער ולהתקרחות ויש לנו מגוון פתרונות מתקדמים ואיכותיים ביותר שישדרגו את מראה השיער, יעשירו אותו ויוסיפו לו זוהר.

 

   

   

   

    

 

חייגי עכשיו >> 04-8113353 וקבלי ייעוץ חינם וללא התחייבות.

הארכת שיער

תחום הארכת השיער נפוץ מאוד בשנים האחרונות בשל השיטות הייחודיות שקיימות היום בשוק ובשל הביקוש הרב. כיום, אפשרות הארחת השיער נמצאת בהישג ידה של כל אחת שרוצה לשנות תדמית או להגשים חלום. קיימות מספר שיטות נוחות וידידותיות לשיער: הלחמה, הדבקה, קליפסים, קשת הקסמים ועוד. עם הניסיון הרב שיש לנו בתחום נדע להתאים לכל אחת את השיטה המתאימה ביותר עבורה.

מילוי שיער לשיער דליל

מאז ומתמיד נשים סבלו משיער דליל ולרוב בחלקו העליון של הראש. התופעה מאוד שכיחה ולכן בשנים האחרונות עלתה מאוד המודעות למציאת פתרונות מתקדמים לשיער דליל. במספרת פרוספר אוחיון מתמחים בכל שיטות מילוי ועיבוי השיער תוך שימת דגש על נוחות מקסימלית ופרטיותה של הלקוחה. בחלק מהמקרים מדובר בפתרון פשוט ונוח, בתוספת עדינה מאוד בעלת מראה טבעי המותאמת אישית לשערך כולל גוון, עובי ועיצוב, ללא דבק וללא כאבים.

אנו מתחייבים להעניק לשיערך מראה טבעי תוך שימוש בחומרים איכותיים ועמידים בלבד, לקבלת תוצאות מדהימות!

 

לייעוץ ותיאום פגישה חייגו 04-8262996 או השאירו פרטים

ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי

    דילוג לתוכן